Veel Gestelde Vragen


Simpel Stand houdt alles graag simpel. En maakt het je zo gemakkelijk mogelijk om een stand neer te zetten waar jij, je collega’s en al je klanten en prospects blij van worden. Ook het vinden van antwoorden, willen we simpel houden. In deze FAQ beantwoorden we (hopelijk) al je vragen. Staat jouw antwoord er (nog!) niet tussen? Laat het ons even weten!

1Waar kan ik de aanleverspecificaties vinden?
Als jouw aanvraag bij ons binnen is gekomen, sturen wij je een bevestiging toe. Daarbij zitten dan ook de specifieke aanleverspecificaties voor jouw stand.
2Krijg ik een voorbeeld van mijn stand?
Ja, nadat je de visuals hebt aangeleverd, doen wij een kwaliteitscontrole van de bestanden. Als dat in orde is, krijg je een proefdruk van jouw stand ter bevestiging en controle in je mailbox.
3Leveren jullie ook de stroom voor mijn stand?
Nee! O.a. stroom, vast internet, water etc. kun je regelen met de beursorganisatie. Mocht je verlichting hebben besteld voor je stand, houd er dan wel rekening mee dat wij dit moeten aansluiten.
4Hoeveel verlichting heb ik nodig in mijn stand?
Als je verlichting wilt in je stand, kan je dat eenvoudig via het bestelformulier aanvragen. Wij adviseren om per 1,5 à 2 meter één pendelspot te bestellen. Voorbeeld : voor een U-stand van 5x2 meter bestel je 3 pendelspots op de achterwand en op de zijwanden allebei 1. In totaal dus 5 pendelspots. Bestel je een “stand compleet” dan is dat inclusief verlichting.
5Wij staan dit jaar op meerdere beurzen? Kan ik de visuals nogmaals gebruiken?
Zeker weten! Maak gebruik van onze opslagservice. Wij slaan jouw visuals kosteloos een jaar op zodat je ze nogmaals kunt gebruiken. Dat betekent uiteraard ook dat de kosten voor het neerzetten van jouw stand de 2e / 3e / 4e keer aanzienlijk lager zullen zijn.
6Ik sta op een beurs in Duitsland komen jullie daar ook?
Ja, geen probleem! Wij kunnen jouw stand opbouwen door heel Europa. Neem even contact met ons op via het contactformulier of bel ons, dan maken we een offerte op maat.
7Bouwen jullie de stand op?
Ja! Met onze transport- en montageservice is je stand gegarandeerd op tijd op locatie. Ook in het buitenland. Beurs voorbij? Dan halen we de boel weer keurig uit elkaar.
8De totaal prijs van de stand is dat voor de gehele beursperiode?
Ja! De prijzen op de website voor de stand, tapijt, verlichting, meubilair is voor de gehele beursperiode, maar maximaal 14 dagen.

Vragen?
We geven je alle antwoorden!


Vul het formulier in en we nemen snel contact met je op. Beloofd!


 

 


Open chat
1
Vragen? We geven je alle antwoorden!
Powered by